19 maj 2009

Minnen

Idag hade jag ett långväga besök. Caroline,som jag känt i 14 år var här på visit. Nybakade scones med tillbehör serverades och det pratades minnen för fulla muggar. Vi var nästan oskiljaktiga när vi var mindre och hade väldigt roligt ihop,speciellt vid våra fisketurer och cykelstrapatser till morbror Håkan. Nu går det alldeles för lång tid mellan våra träffar,men så är det när vi bor 30 mil ifrån varann.

Carro och jag. (Eller Contus och Ponny. Internt skämt.) ;)
TACK för idag Carro! Kul att du kunde komma. KRAM till dig!

2 kommentarer:

Carro Bergvall sa...

Tack för en super rolig dag...önskar att jag kunnat stanna längre;) Men nästa gång så;)
Du..jag skulle gärna vilja ha receptet på sconesen du bjöd på...sååå goda;) Tänkte använda dom på min spa dag;) Kraaaamar

Carolina sa...

Satan vad frän sida! :)