24 maj 2009

Långhelg.

Det var ett tag sedan som jag skrev här, så jag hade tänkt att dra de senaste dagarna i både text och bild.
Torsdagen spenderades hemma hos den här lilla krabaten och hans föräldrar. Vi grillade och det blev väldans gott! Som alltid hos dom. =)
*ÄLSKADE EMIL*

Fredagen var ganska händelselös. Vi hyrde några filmer då det vräkte ner regn till och från. Framåt kvällen klarnade vädret upp och vi upptäckte något på himlen. Det visade sig vara SM i Luftballong här i Örebro. Vissa flög lågt,andra flög lägre...
Denna ballong var nog väldigt nära både hus och mark. Huset den flyger bakom är endast ett trevåningshus och bakom det ligger ett bostadsområde.

Det gick ju t.o.m att ta kort genom kikaren.

Ballonger överallt...

Lördagen spenderades hos Monica där det återigen var dags för Linus att koppla lite el.
Mat serverades även där. Vi blir alltid så bortskämda när vi är hos hans familj och släkt. :)
Vi besökte även en tunnbindare och där fanns det huuur mycket saker som helst som man ville ta med hem. Det skulle bli väldigt trångt på balkongen dock...

Söndag,och helgens sista dag. Vi tog en cykeltur till Karlslunds Herrgård där det anordnades trädgårdsdag. Inte så mycket att hänga i granen tyvär, tyckte jag.
Örtagården i Karlslund.

Hur fint är det inte när äppelträden blommar?

Någon har jobbat flitigt med pilflätning.

Det var lite om min helg! Hoppas eran har varit lika bra!
Kram Malin

4 kommentarer:

Mel__666 sa...

Hej Malin vilken fin blogg design du har :-) Hur är det med dig annars då jobbar du nått :-)

Mel__666 sa...

Hej igen vad trist att de inte dykt upp nå jobb ännu då. Ja ska jobba på ett anläggningsföretag vilket vill ja inte skriva här.
Jaså fanns de gratis design här hmm dom har ja inte sett snygga iaf.

Kram

E-line sa...

äntligen lite uppdateringar =) Låter som en kanonhelg! Pilen är flätad och lever preeeeeciiiis så som min aldrig blev......

Sanna sa...

haha klockrent att ta kort genom kikaren :P
fan jag blir avis av att du är så pysslig av dig.. önskar jag också hade ork till sånt nu för tiden =)