04 januari 2009

Smyckestillverkning

Jag började för ett par år sedan att göra egna smycken. Inte så värst avancerade saker, utan lite mer enkla, vardagliga smycken som jag sedan gett bort i present. Har inte visat dom för så många då jag själv tyckt att de inte håller måttet för att kunna säljas på något vis. Nåt enstaka har jag fått sålt, till släkt och vänner. Så de ligger mest i garderoben i min smyckestillverkningslåda och bara finns till. Men nu har jag tagit mod till mig och tänkte faktiskt visa några av dom.

Armband hör till favoriterna att göra.

Enkla halsband och armband.

Blått tema. Långa halsband och enkla örhängen.









3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Vilka fina smycken du har gjort! Synd att det inte gick att förstora bilden så man kunde se dem lite bättre bara.
Kram på dej!

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Fina smycken :)
Ja, jag går på keamik, men jag misslyckas för det mesta. Allt blir så litet :( kram

Allt för smyckestillverkning: från pärlor till verktyg och tillbehör! sa...

Hej. Det skulle vara spännande att se dig bland tävlande i vår utmaning för smyckestillverkare. Läs mer på min blogg www.smyckestillbehor.blogspot.se och i webbutiken www.smyckestillbehor.se
Mvh Irina Uusitalo