17 maj 2009

Söndagen lider mot sitt slut...

Det har varit en bra dag idag. Den har spenderats ute i Rangeltorp hos svärföräldrarna där det intogs mat och medtagen rabarberpaj. Alltid lika trevligt att vara hos dom då jag tycker att de är bland de mesta fantastiska människor jag någonsin mött. Linus och jag tog en skogspromenad innan maten och med kameran i högsta hugg så togs det lite bilder.
"Kyrkstenen"

Ser ni grodan?

"Ranglabäcken"


Se vilka läckerheter som kommer här...

Äppelträden står i full blom.


1 av 3 Highland Cattle som bor på gården.

Ingen lycka som rinner ut här inte.


Flytbarhet nolla på denna eka.

Den satt inte still länge på samma plats,men till sist så hann jag att få med den lilla rackaren på kort. Nu har de mycket att göra de små liven...

Det var min söndag. Hoppas eran varit lika bra!

Nu säger jag tack för mig och godnatt. På återseende.

Inga kommentarer: