15 maj 2009

Kursen!

Den var tyvär inget vidare givande. Det lät såå mycket roligare i mailet jag fick efter att ha frågat vad man skulle göra under kursen och därför hakade jag på. Första kvällen gjorde vi enbart en stor bukett och en lite enklare med bara två blommor.
Andra kvällen gjorde vi ett arrangemang, flaskdekoration och dekoration på en vanlig bit frigolit.

Rosor,solrosor,veronika och blåbärsris fick samsas i denna somriga bukett.

Pion och hortensia,2 väldigt vackra blommor.

Ett lite mer "skogigt" arrangemang blev till.

Flaskdekoration med rosor och en kalla. Flaskan fick sedan morbror Hans i för tidig födelsedagspresent.

En bit frigolit kan bli så här mysig om man vill.

Ha en fortsatt trevlig dag och helg.
Kram Malin

4 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Fina saker du har gjort :) Var på stan idag och inne och vände på åhlens. Kom ej på vad jag skulle göra det men det var ju den söta jordgubbstekulan som du har visat som jag skulle titta efter :( Trevlig helg

Carolina sa...

Gryyymt fina dekorationer! :D

Carolina sa...

Ja det hade väl suttit fint! Har suttit ute på ballis idag i min nya stol å solat, bränt mig litegrann också men de är sånt man får ta. :) Jag skickar lite soliga kramar! =)

E-line sa...

Synd att kursen inte var så bra som man lätt trodde. Men du har gjort riktigt fina grejjer!!