12 januari 2012

Liebster blog award!



Liebster är ett tysktord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggare med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsenskall man göra följande:

1. Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.

2. Skriva ner de fem bloggare man vill ge vidare Awarden till genom att lämna en kommentar hos dem.


Inte trodde jag att jag skulle få någon "blog award" för min blogg.. Men se det fick jag och jag är otroligt glad för det! Tack söta Johanna!! Här hittar ni hennes mysiga och inspirerande blogg: Johanna design. Ni som gillar blommor och smycken kommer inte att kunna slita er ifrån den...


Nu ska jag lämna awarden till 5 bloggare som jag gillar och läser dagligen.

Nr :1 vill jag ge till ELIN , som är en barndomsvän till mig. Jag fullkomligt älskar hennes humoristiska sätt att skriva en blogg på. Hon är som man brukar säga: KLOCKREN!!

Nr: 2 vill jag ge till ytterligare en vän, nämligen Eline! I hennes blogg kan man läsa om vardagen med 2 barn och make. Och hunden förstås! :)

Nr: 3 vill jag ge till Sofi. Liksom jag, är hon fullkomligt pysselgalen och hos henne får man mycket inspiration! =)

Nr: 4 vill jag ge till Paulina och hennes fantastiska bakblogg Cutecakes. Där hittar man mycket gottigottigt!! Tack vare henne fick jag vara bland dom första att lämna recept till den nya "baksidan" http://www.baka.se/.

Och slutligen, Nr: 5 kommer jag ge till Carolina! I hennes blogg får man bl.a en massa inredningstips.



7 kommentarer:

Cutecakes-Paulina sa...

Tack snälla för dig award, det uppskattas verkligen!

Hoppas du fortsätter att följa mig i framtiden!

Kram
Paulina

Elin sa...

Tack vännen! <3

Carolina sa...

Tack! :D kram

Carolina sa...

Har gett dig en Award, men du behöver inte ta emot den så om det känns som att den bara går runt runt ;) Jag förstår & tycker själv de skulle bli rätt enformigt men då vet du iaf. :D

Carolina sa...

Glöm dedär med awarden.. Är nog inte så pigg ännu idag som ja tror!!! ;) Givetvis så ska jag inte ge dig den igen... *virrpanna*

Sofi sa...

Tack för den fina awarden! Gullig du är! Vet du, jag kom just på att du ville ha bilder på glasstårtan du gjorde på nyår, tyvärr blev de så mörka att man knappt ser vad som är på:(
Kram kram

E-line sa...

Tack rara du! Hoppas allt är bra med dig. Det var länge sen vi sprang på varann nu! Kramar