03 maj 2009

Helgen som varit.

Vi var i Hällefors i 3 dagar varav 2 dagar gick åt att sätta upp ett växthus. Eller rättare sagt Linus och mamma satt upp växthus,då jag bara fick bannor så fort jag gick nära det. Jag gjorde tydligen bara fel och förstod inte hur man skulle göra rikigt. Förstår inte vart de fick det ifrån? Vi hann faktiskt med ett besök hos Anna och de sina vilket var såå mysigt!

Jag trodde ett tag där att vi skulle få hålla oss till odling i denna lilla pallkrage även i år,men tillslut blev det såhär fint.


Och medans de andra satt ihop växthuset så struttande jag runt och fotade lite olika grejer. Även Bella fastnade på några bilder.


Ett par sniglar har kommit upp sig rejält.

Stenfamilj.

Bella kikar mellan spjälorna.

Det var min helg det! Hoppas ni också haft det bra.
Nu väntar Van weeteren.
Kram Malin

1 kommentar:

E-line sa...

Haha! Vilken fin stenfamilj! :D Den där busken med lila/röda blad. Vad är det för nått?? Jag har en likadan....!