11 juni 2012

10,5 kg

Känner mig så glad över mitt resultat angående vikten.. Totalt sedan 1 januari har nu 10,5 kg försvunnit. Hälften utav det tack vare Viktväktarna där jag på 5 veckor gått ner 5,5 kg. Att gå med i Viktväktarna är det bästa jag gjort!! Man får ett helt annat tänk med maten. JAG ÄR SÅ GLAD OCH STOLT ÖVER MIG SJÄLV!! ..för en gångs skull.. =)
Mitt mål är, att när jag nästa år fyller 30 ska kunna ha nåt riktigt snyggt på mig på festen!! Och självklart att behålla den vikten även efteråt. Men med hjälp av VV känner jag att jag nog klarar det denna gång. =)
Så, nu har jag skrivit av mig lite!! ;)

Snygga klänningar...







5 kommentarer:

Elin sa...

Gud vad duktig du är Malin! Är riktigt impad! Fortsätt så! =)
Kraaam

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh vad duktig du har varit. Är det inte svårt när du älskar att baka? kram

Anette´s söta bak sa...

Oj vad duktig du har varit. Fortsätt kämpa så har du snart nått din festblåsa!!
Kram

Carolina sa...

Tack för din kommentar! Nu lät det nog kanske som att jag inte gör annat än dricker Loka, men riktigt så illa är det inte. :)

Men jag föredrar annat än bara läsk när jag fikar/äter eller vad det nu kan vara. Far jag ut och promenerar eller cyklar vill jag gärna ha Loka istället för läsk (som jag totalratade förr & bara gjorde sura miner åt för jag tyckte de va äckligt å får inte slut på törsten då) ;)

Jenny sa...

Men stort grattis! Vad glad jag blir för din skull! All lycka till dig i framtiden!:D