22 januari 2009

I möbleringstagen...

Idag blev det lite ommöblering i köket och sovrummet. Skickade ut bokhyllan vi hade i sovrummet till köket så att jag ÄNTLIGEN kan få ut mina kok- och bakböcker från skåpet där de legat gömda i ett år.
Sängen fick byta plats för att vi har funderingar på att hämta hem min gamla,lilla tv-apparat och ställa i sovrummet. Jag tycker det kan vara skönt att ha tv och dvd i sovrummet och somna direkt i sängen framför en film, och inte i soffan,vilket jag brukar ha lätt för. Finns inget värre än att vakna upp i soffan och inse att man nu måste ta sig upp för att ta sig till sängen. För ligger man kvar en natt i soffan,har man garanterat ont i ryggen morgonen därpå.
Så här kommer resultatet:
Ser han inte liiite skyldig ut ändå?

Och ute är det såklart tråkväder...

Nu ska jag dra iväg till affärn och köpa papper,så min snuviga,sjuka sambo har nåt att snyta sig i.

2 kommentarer:

E-line sa...

Kul att se hur du bor :) Blev ju bra, vet dock inte hur det var innan..

Skönt utan ordverifieringen oxå :D

Stället man ser utanför fönstret, vad-det-nu-heter (Adlers?) Är det öppet? Är det en restaurang? Har bara lämnat o hämtat fyllbulltar där!

Anonym sa...

ÅÅåh du har likadana svarta lampskärmar i sovrummet som jag har i v-rummet?! ;) Snyggt ni har det i sovrummet :)