09 december 2008

Tovigt värre...

Har precis lärt mig tova ullfigurer och det är verkligen mysigt att sitta sticka runt med nålen, ända tills man sticker sig... Nålen är ju sylvass!!!!
Men roligt är det!

Här kommer en bild på några saker jag gjort:

Har även gjort en stor tomte (som den till höger) som jag gett bort.
Snögubben kommer bli en julklapp.

Imorgon är det dags för blomsterbinderi och vi får återigen göra vad vi vill, men denna gång har jag inte en aning om vad jag ska göra. Men det kanske släpper. En sak är iaf säker, det kommer inte bli lika dyrt som förra gången. Har en liten grön pytteskål, den tar jag nog med.

Imorgon eftermiddag ska jag vara julshoppingsällskap till Annika som ska köpa alla julklappar. Får kanske hjälpa till att bära allt tungt då hon har en liten i magen. *Så mysigt*

Snart är det dags för ett avsnitt av Äntligen hemma, det måste ses. Gårdagens avsnitt var ju bara såå roligt. Martins skratt är ju lite speciellt... Fattar inte att Bosse vågar släppa lös Martin med grävmaskinen,vad som helst kan ju hända!

Inga kommentarer: