27 december 2008

Nu är glada julen slut...

Ja det gick lika fort denna gång för julen att ta slut som förra gången. Känns lite trist att det nu är ett helt år kvar tills nästa gång. Julen är min absolut favorithögtid,det kan nog inget slå,inte ens sin egen födelsedag. ;)


Julafton spenderades hos svärföräldrarna. Vi var runt 15 personer räknat med Linus alla syskon och deras respektive+barn. Härligt!

God mat åts och fina klappar öppnades. Då Linus släkt är stor så lottas det varje år om vem som ska köpa åt vem. Jag skulle köpa åt svärmor och hon blev så nöjd så nöjd över sina klappar.

Själv fick jag presentkort på Kappahl och Leila´s bakbok "A piece of cake" av Annika.


På juldagen åkte vi till Hällefors och mina föräldrar för att fira ytterligare en "julafton". Julmat serverades och jag hade med mig julgodis till fikat. Klappar öppnades även där och vi fick en ny dammsugare som var SÅ välbehövlig, då jag svurit mig svart över den vi redan har! Linus skämde bort mig ganska mycket, trots att jag sagt åt honom på SKARPEN att inte köpa så mycket till mig. Men trots hårda ord så lyssnade han inte och hade köpt Singstar ABBA, presentkort på Kappahl och Adlibris för en hel massa pengar. Har jag verkligen varit så snäll i år?


Nu ska vi upp en sväng på stan för att spana in böcker på Lindska och spel på GAME.

Inga kommentarer: