11 december 2008

Blomsterarrangemang och trädgårdsdesign.

Idag har vi haft beskärningskurs igen och det har verkligen snöat hela dagen lång, och det gör det fortfarande. Inte så skönt att vara ute i, men det är så bra att det kommer ner lite vitt så det blir lite ljusare på kvällarna. Bara att hoppas att det ligger kvar nu.


På blomsterbinderikursen igår så hade jag verkligen ingen inspiration. Jag väntar på att få göra julgrupper nästa vecka istället. Men ett litet arrangemang blev det iaf.


Igårkväll satt jag och målade trädgårdsritningen så idag kunde jag äntligen lämna in den. Detta var den andra ritningen i den kursen och det gick mycket lättare att göra denna än första ritningen. Och hur mycket jag än försöker så hamnar bilden på kant när jag ska lägga in den här. Blev så med den andra ritningen också, och jag förstår INTE varför!? Så återigen, luta huvudet lite åt sidan...














Inga kommentarer: