23 december 2008

Dan före dopparedan!

Ja så var den här igen,dan före dopparedan. Tyckte den var här nyss men det var ju ett helt år sedan när jag tänker efter. ;)

Jag har föräldrarnas vovve här till juldagen då vi åker till Hällefors och firar jul. Julafton tillbringas detta år i Rangeltorp hos Linus föräldrar. Skönt att få sig några promenader om dagen, och fötterna verkar tåla det rätt så bra. *Peppar peppar*

Igår kläddes granen. Enkelt i vitt och rött blev det denna gång, och det funkar ju det med. Det stöptes även miniljus på eftermiddan. Blev väldigt söta små "pinnar" och ljusmassan räckte till ett par hjärtljus också, så det blev några extra julklappar.

Söta va? Bilden till tändsticksasken har jag skrivit ut här:http://vintageholidaycrafts.com/ och sedan färglagt själv.

Idag kommer Cristina hit, så det ska göras julgodis för fulla muggar. Jag ska bla göra trillingnöt, en av mina favoriter i chokladasken...

Vilken är din favorit? :)

Inga kommentarer: