30 december 2008

2009 here we come!

Ja,idag är det näst sista dagen på detta år. Otroligt vad fort tiden går. Imorgon åker vi till Hällefors för att fira nyår med min mamma och pappa. Det var typ 100 år sedan så jag kände att det var kanske dags för det igen. Vi ska bjuda på 3 rätters middag också och jag har redan idag förberett en del, så slipper man göra så mycket imorgon.
Förrätt: Oliv-och fetaost röra med färskt lantbröd.
Huvudrätt: Kycklingpiccata med tomatsås och klyftpotatis.
Dessert: Lime och jordgubbspannacotta med jordgubbskompott.
Tilltugg till kvällen blir det det gamla hederliga: ost och kex.


Var till Kappahl på stan idag för att kolla in rean där. Men det är verkligen inte mycket till rea de har. Ett par snurror med toppar och en med byxor. Jag hittade inget till mig men däremot något till Anna´s små flickor i hennes mage,som jag längtar massor efter. Och snart kommer ju Annika och Matz lilla plutt. Vilket babyår det kommer bli!


Nej,jag tror detta blir det sista inlägget för i år. Nu ska jag kika på några avsnitt av Desperate Housewifes.

JAG ÖNSKAR ER ALLA ETT:



VI SES NÄSTA ÅR!

2 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Ett gott slut och ett gott nytt år önskar jag dig :) kram Johanna

Anonym sa...

Gott nytt år!!

/Eline