24 november 2009

Beslut!

Jag har tänkt och funderat,funderat och tänkt och jag har definitivt kommit fram till ett rätt beslut!
I ett tidigare inlägg har jag skrivit om mina tankar ang min lilla butik och nu har jag bestämt mig för hur jag ska göra med den.
Det har inte riktigt känts så bra som jag trodde det skulle göra,det här med eget företag och att gå med en klump i magen är inget jag tänker göra resten av livet. Då är det lika bra att lägga ner och göra något som man TRIVS med. Så det är vad jag tänker göra. Jag kommer att ha öppet fram till jul för att sen stänga. Och det är INTE för att det kommer lite dåligt med folk som jag gör detta,för det vet jag allt,att det tar tid innan man byggt upp en kundkrets. Nu kanske folk börjar prata och tycka om saker och ting,men då får de göra det,det är mitt liv och ingen annans,jag bestämmer! PUNKT! ...och sånt är livet!

SÅ,nu är det officiellt!

Det var allt jag ville för denna gången,vi hörs snart igen!


6 kommentarer:

Carro Bergvall sa...

Bra sagt Gumman;) Tycker absolut att du gör rätt när du gått och kännt som du gör!!Man ska inte behöva må dåligt!!
Det kanske passar bättre med detta i framtiden...vem vet? Men du ska leva i nuet och må bra!!!

Mååååånga kramar till dej gumman

Carolina sa...

Självklart ska du gå efter dina egna känslor. Känns det som ett bra beslut så är det bara köra! :-)

Elin sa...

Va tråkigt att det inte blev som du trodde vännen. Men det kanske känns mer rätt nån annan gång. Hoppas jag hinner komma innan du stänger igen.. vill ju se alla fina saker som du har =) ... och träffa dej med för den delen =)
Kram

Evelina sa...

Ja man ska göra det man tycker är kul, speciellt om man driver det själv!! Det är ju en annan sak att vara anställd. Men nu har du ju provat på detta, nu vet du precis hur d är!! Kramar till dig.

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Man ska göra det som känns bäst för en själv. Du gör alldeles rätt! Känns det inte bra ska man inte fortsätta! KRAM

E-line sa...

Vad tråkigt! Men du vet bäst själv. Antar att du trivs bra med ditt andra jobb oxå :) Hoppas jag hinner in en gång till innan julen bultar på dörren :)