01 november 2009

Ensam hemma...

...ja det var jag igår,ända till halv 10 på kvällen. Var riktigt skönt faktiskt,att bara få gå runt här hemma och göra som man vill. Trodde att jag hade urinvägsinfektion på G igår...kände av det i fredagskväll,men inget på lördagsmorronen..men på eftermiddan,DÅ jäklar..så fort jag lämnat toa så var det dags igen,men bara några droppar kom.. GAH! Lugnade ner sig framåt kvällen och imorse så kände jag inget igen...skumt! Avvaktar med att ringa VC tills vidare... Hann iaf väg till affären igår för att köpa en liter SVINDYR tranbärsjuice. Vad är det som gör tranbär så dyrt egentligen? Är de sällsynta? Fridlysta? Riskerar tranbärsplockarna sina liv för dom små bären? Svar,nån??

Spenderade iaf eftermiddan och kvällen med att bla fixa lite med en present,käkade glass till POLISSKOLAN och kollade på KÖRSLAGET.
Idag blir det lite ledsagarjobb och BIO står på schemat. Filmen vi ska se heter FAME...har aldrig sett serien faktiskt så jag har knappt någon aning om vad det handlar om. Inte mer än att de dansar väldigt mycket i den iaf. Vi får väl hoppas att den är nåt att se. =)

Och imorrn är det måndag igen. Ska en sväng till revisorn imorgon,och efter det ska jag träffa Jenny som jag lärde känna via kursen på Kvinnersta. Hon var den första jag började prata med den dagen vi började, och vi satt bredvid varann i klassrummet hela tiden,så man lärde känna henne ganska bra. En toppenhärlig tjej som jag har en hel del gemensamt med.

Nej,nu får det vara bra så länge. Vi hörs!
Trevlig söndag.
Kram/Malin

Inga kommentarer: