23 juni 2009

Lättad!

Det var BARA batteriet som det var tjall på och inte startmotorn. Kommer undan med endast 1500 spänn i material och arbete mot 2800:- som endast startmotorn skulle kostat. Ibland ska man ha tur också. Bra,för då kan jag fortsätta behandla mina onda fötter som jag äntligen fått en RÄTT diagnos för. Det är INTE hälsporre utan "bara" lätt nedsjunkna fotvalv som orsakat denna inflammation jag gått med i över 3 år. Jag började i torsdags med terapeutisk laser vilket gör att kroppen sätter igång ordentligt med läkning. Runt 5 behandlingar behövs,efter det gör man utvärdering för att se om man behöver fler. TÄNK, jag ska förhoppningsvis kunna gå i FINSKOR på Micaéla och Lars bröllop i augusti! Det har jag inte kunnat gå i på mååååånga år. Jympadojjor och fula sandaler med inlägg har varit mina ständiga följeslagare sedan starten av denna jobbiga period och jag vet inte huuur många gånger jag blivit så deprimerad över att inte kunna vara ute och gå som jag gjorde mycket innan. Men nu så. Förhoppningsvis...
Kom igen nu fossingar,LÄÄÄÄÄK!!!

1 kommentar:

E-line sa...

Men vad skönt! Hoppas de blir bättre, fort!