26 juni 2009

En kväll i Nora...

Vi skulle ut och äta idag men kunde inte komma på ett bra ställe här i Örebro som båda var riktigt sugna på. PANG! Så kom Linus på den briljanta idén att åka till vår tidigare hemstad Nora, där det finns en grekisk restaurang som vi brukade äta på. Åt en god Black and white och drack päroncider,och i denna värmen så kan jag säga att den enda cidern TOG! Nästan vinglade ner till Noraglassen där det var dags för efterrätten.
Nora´s kvällsliv var sig likt = stendött. Några tyska turister höll oss dock sällskap på uteserveringen,men mycket mer än så var det inte. Men ändå kan jag inte låta bli att le när jag befinner mig i Nora,för det är trots allt en fantastisk fin stad,innehållandes många minnen...
Nu ska jag och älsklingen njuta av ett glas ute på balkongen.
Fortsatt trevlig fredagkväll...

Inga kommentarer: