25 juni 2009

Utmaning

Jag tänkte starta en egen liten utmaning som jag hoppas ni nappar på. Här kommer den.

Välj ut 3 bilder som beskriver vad ni gillar med sommaren. Skriv gärna en liten förklaring under bilderna också,varför ni gillar just det.

Här kommer mina 3 bilder:

En av de tre bästa sakerna med sommaren är alla frukter och bär man kan plocka,frysa ner och sedan njuta av på vintern. På så sätt kan man få en liten bit av sommaren,även när termometern visar -20 grader ute.

Jag älskar att bada. Tyvär händer det inte så ofta då jag är petig med bottnar osv. Passar på när jag är i hemtrakterna då detta är min pärla i Bergslagen - badplatsen Kaffesumpen i Sikfors,Hällefors. Sandstrand och långgrunt,som det ska vara.

BLOMMOR!
Sommaren är den tid på året som min kamera går varm. Jag bara älskar att kunna fotografera alla sommarens blommor,gärna i makro.

Härmed utmanar jag:

Anna
Eline
Carolina
Johanna (Design)
Caroline

Lycka till!

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh en utmaning :) Den ska jag ta tag i.... till helgen :) Hoppas du får en fin vecka och att allt är bra med dig. KRAM