20 april 2009

Växtshopping!

Har planerat en rabatt hos mor och far så idag tog jag en tur till både Plantagen och Blomsterlandet. Hittade allt jag behövde så det var bra. Trist när det fattas saker och man måste åka runt och leta. Med hem kom iallafall 2 lila clematis,2 vita löjtnantshjärtan,12 lavendel,4 stäppsalvia och 4 aklejor. Kommer bli så fint. Var även på Rusta där de speciella spaljéerna fanns,till clematisen. :)
Storshopping!

Tog en spontantur ut till Annika och lille Emil också. Spontaniteten fortsatte då vi alla 3 åkte ut till Marieberg för lite käk och glass. En helt klart lyckad dag. Nu väntar jag bara på att gubben ska komma hem från jobbet så jag får laga lite mat åt honom. Bortskämd,det är vad han är! ;)

Och Anna, jag tänker på er varje dag och har dåligt samvete för att jag inte hälsat på er där hemma än. Men det kommer, jag lovar! *Kramis*

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kram Malin

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Oj, vad mycket fint du har shoppat :) Vi har fått in så mycket roligt och jag vill bara handla och handla men jag har ingen plats.... kram