16 maj 2010

"Baksida"

Jag fick en inbjudan utav Paulina med bloggen cutecakes att vara med och lämna recept till Dr Oetkers nya "baksida" som de ska lansera i höst. Endast 50 personer i hela sverige har fått tillgång till detta så det känns jätteroligt att få vara med om det, så TACK Paulina för inbjudan! Som tack för hjälpen så får man en goodiebag värd 150 kronor från dom. Den ser jag verkligen fram emot!

I fredags var jag på marknad i Kumla och där införskaffades massor av amerikanska muffinsformar till en billig peng,underbart! 90 stora formar för endast 30 kronor,det hittar åtminstonde inte jag i någon vanlig butik. Där har man tur om ett 25pack kostar under 30 kr... Jag gillar marknader!! :D



3 utav mina inskickade recept.
Cappuccinomuffins,minilimepaj och kanelhavrekakor.
Underbart gott säger de som smakat,och det får man väl tro på då... ;)