08 februari 2012

Facebook

Hur många av er som läser min blogg har Facebook? Och vad använder ni det till?
Jag hör till gruppen som valt att gå ur spektaklet, då det mer o mer kändes som att skitsnack och andra otrevligheter flödade.. Man hade många sk vänner på Facebook, såna vänner som vände på huvudet när man möttes på stan... Varför var man då vän på Facebook? Nä, de som genuint vill ha kontakt med mig har det, och det klarar vi av fint utan Facebook! Var en gång i tiden för sidan, men sedan spårade allt ur. Jag är lika lycklig utan, som med. Om än inte liiite lyckligare utan.. ;-)

Gonatt! <3

1 kommentar:

Elin sa...

Jag använder facebook. Jag skulle nog iofs klara mej utan också, men det är ett lätt sätt att hålla kontakten med folk och få se vad som händer i deras liv. Det blir ju aldrig att man ringer nån liksom...