23 mars 2009

Länge sen sist...

Har varit lite trög med uppdatering här,men nu så... :)

Kursen är nu slut och jag har träffat en hel del intressanta och trevliga människor där. Kursen i sig var väldigt bra och "nyttig". Nu bara längtar jag efter att få börja med allt!

Lördagen spenderades hos Annika och lilla Emil (som han nu antagligen ska heta), medans Linus och hans bror var på annat håll. Vi käkade tacos, kladdkakemuffins med glass och däremellan hanns det att gosas massor med knodden. SÅ MYSIGT! Sen kom knoddens mormor
och tog honom ifrån mig... ;)

"Fasters" lilla sötnos.


I söndags var jag på Örebro travbana med Cristina och spelade bort lite pengar. Egentligen satsade jag bara 20 spänn av mina egna pengar och satsade därefter på de småsummor jag vann,så det blev ingen egentlig förlust. Ingen direkt storvinst heller,men kul var det. Blir absolut fler besök där.

Ja, och idag är det måndag och även den har spenderats med Annika och knodden. Hängde med till Marieberg för lite shopping och lunch. Knodden var inte särskilt impad av nybygget på shoppingcentret,så han sov hela tiden istället. Det enda som han möjligtvis tyckte var intressant,var taket inne på Pacos restaurang där det fanns massor av lampor och konstiga rör. Nu är både ben och fötter trötta efter att ha fått springa runt på massa affärer,så nu väntar soffhäng.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram Malin

Inga kommentarer: