02 mars 2012

Utländska läsare?!

Enligt "trafiklistorna" här på min blogg, verkar jag ha några utländska läsare.. Tänkte att man kanske skulle skriva inläggen även på engelska. Google har en bra(?) översättningssida, så jag slipper sitta och skriva allt en gång till, och på engelska.

Jag säger VÄLKOMMEN till nya läsare, svenska som utländska!


According to "traffic lists" here on my blog, I seem to have some foreign readers .. Thought I might write posts in English aswell. Google has a good(?) translation site, so I do not have to write everything again, and in English.


I say WELCOME to new readers, Swedish as foreign ones!

Love//Malin


2 kommentarer:

Elin sa...

Eller så är det så att jag är en av dem... för när vi.. hmm.. "lånar" filmer och serier på nätet surfar vi säkert och då ser det ut som att vi bor i Schweiz tror jag.

Elin sa...

Haha, nej alla de är jag inte skyldig till =)