28 juni 2008

Ännu en lördag...

...är här! Idag blir det faktiskt utflykt! Det bär av till Äsön i Hjälmaren. Har fått tips om att det ska vara fint där så vi tar den lilla gröna faran och åker dit. Ligger tydligen bara 20 minuter härifrån så det är lite lagom. =) Och vi har iaf tur med vädret. Inget regn men dock en aning blåst.
Ikväll ska jag faktiskt prova på att spela Sommarkrysset. Man kan ju vinna pengar så det vore ju fint om man hade sån tur ikväll. =) Minst 25000:- tror jag det är. Det vore inte helt fel. Ska även prova på en annan ny sak,nämligen Ben & Jerry-glass. Har hört att den ska vara så fantastiskt god så jag måste prova. Jag älskar ju glass. Är det bästa som finns. Förutom choklad... Och det är ju faktiskt bra att äta choklad,så det så! ;) Se här bara: http://www.alltommat.se/halsa/darfor-kan-du-frossa-i-choklad-1.8988
Nej,ska slänga i mig lite sallad innan vi åker,magen börjar kurra igen.. =)
Dölj kommentarsruta
Signatur:URL till din blogg / hemsida:Skriv in koden som står till höger: Kommentar:
Sovmorgon

Inga kommentarer: