16 april 2010

Bullfest,bullfest hela dan!

Efter att jag fått svar på mina prover som jag tagit för allt möjligt så visade det sig att jag är laktosintolerant. Skönt att äntligen få veta vad som varit fel på min mage det senaste året. Så idag gjorde jag en rensning i kylen på alla laktosprodukter. De förvandlades till bullar i 3 olika sorter; blåbär,kanel och vanilj! Nu blir nog gubben glad när han kommer hem. ;)


På bilden är det även med muffins med blåbär,toblerone och smuldeg uppe på toppen. Hittade även minimuffinsformar som jag testade. STOR besvikelse! De släppte runt kanterna på muffinsen direkt utanför ugnen och blev jättefula... :( De två på fatet ovan var de enda två som höll sig på plats.

Nu är det helg och denna helg blir skapligt lugn. Besök hos lille Emil ska det iaf bli. Och eventuellt liite jobb på söndag. Men det är ju roligt det också. ;)

Må så gott ni läsare ute i "sajbärrymdän"! =D

Och förresten! GRATTIS Carro m. familj till lille Emilio! Hur söööt som helst ju! Hoppas inte att det dröjer alltför länge innan jag får se underverket. *kram*

2 kommentarer:

E-line sa...

Emilio är ett så himla fint namn! Tyvärr blev det nedröstat här hemma. Men å andra sidan passar ju Siri bättre på en tös ;)

Evelina sa...

Jag fick ett sånt bull-sug igår, och nu ser jag detta, idag MÅSTE jag baka!!!!! :)