21 maj 2012

Beslutsångest!

Idag fick jag mitt presentkort från Sweethome som jag vann i en tävling jag tidigare pratat om. =)
Jag shoppade upp det direkt! Vilken känsla att kunna handla saker helt gratis. Det är inte varje dag man kan göra det.

Dock hade jag enorm beslutsångest över vad jag skulle välja... Jag vill ju ha nya glas..men samtidigt så vill jag ju även ha snygga formar att servera t.ex dessert i, något som jag definitivt inte har nu.. Det slutade iaf med att jag köpte dessa snyggingar:

Dessertskål/muffinsform i keramik från Vinga of Sweden.

Pajform i samma snygga färg, även den från Vinga of Sweden.



Det här snygga glas-setet föll jag också för, och kommer nog inom en snar framtid att köpa. Det är ju av 100% återvunnet glas. Bra va!?


Tack SWEETHOME och COQUINA för den fina vinsten!


Nu säger jag GONATT! =)

Kram Malin

2 kommentarer:

Anette´s söta bak sa...

Åh så fina saker du valde. Måste nog ta och sätta mig i lugn och ro och kolla igenom den sidan ordentligt efter helgen. Nu har jag inte tid, för all tid jag har går nu åt till förberedelserna till en tårta som min arbetskamrat ska ha på torsdag! Bilder kommer förhoppningsvis på fredag. Kram

Coquina sa...

Vad skoj att få se vad du valde för fint för ditt presentkort, hoppas du får mycket nytta av din vinst :)

Hälsningar Camilla på Coquina