19 maj 2010

Häromdagen när jag hade haft mor och far på besök,så blev gubben så avis på att de hade fått muffins med grädde. Snäll som jag är så ställde jag mig och vispade lite till...det råkade bli lite väl mycket grädde till bara en,men då fick jag ju möjligheten att dekorera fler istället. :) Dock gick de ner i hans mage, alla 3. ;)
Och så har jag testat att färga sugarpasten jag gjorde igår. Gick hur bra som helst. Så ikväll ska jag nog sysselsätta mig med lite modellering medans gubben WOW´ar!
Min vän Anna skulle visst göra LCHF-biskvierna som jag visade i ett tidigare inlägg,och hon skulle använda sig utav kaffe-baileys i smörkrämen. Jag väntar med spänning på att få höra om resultatet! Låter MUMS!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Japp! Visst gör det! Men det får bli till helgen när det är gottisdagar!! KRAM :)

Evelina sa...

Herregud när jag skulle göra cup cakes, och Emmi gnagde lite på alla medans de stod och svalnade, gjorde en ny sats, de blev bra. Sen skulle jag vispa ihop frostingen, fattade inte vad som hände det blev som en soppa!!! Jag hade glömt phillie-osten :) Alla kan baka..... :D

Carina sa...

Essenser kan du beställa på www.essensfabriken.se
Lycka till