18 mars 2012

Limemacroner

Jag firar min undersköterske-examen nästa helg och idag gjorde jag macroner med frisk limefyllning som jag ska bjuda på då. ALLA, blev perfekta! Jag är verkligen imponerad av mig själv! ;)



Fyllningen/krämen är vanlig smörkräm som jag tillsatte rivet limeskal i. Mums!

I celebrate my exam next weekend and today I did macrones with fresh lime filling. ALL, was perfect! I am really impressed with myself! ;)
The filling / cream is plain butter cream that I added grated lime peel in. Yum!

3 kommentarer:

Sweet Passion sa...

Mums va gott,a dina blev verkligen jättefina

Amy's piece of cake sa...

Så fina macarons och limesmak låter himla gott!
Tack för kommentar inne hos mig :)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Ser supergoda ut. Grattis till din examen. Kram