17 april 2012

Drömmen om Italien...

Jag fullkomligt älskar Italien. Jag skulle verkligen kunna flytta dit.
Bjuder på några bilder från vår resa till Rom i Juli 2011.

Mitt absoluta favoritställe i Rom blev Fontana Di Trevi.
Där åt vi underbar glass med smak av bland annat limoncello. =)











Trafiken är "lätt" kaosartad...

Jag kan fortfarande inte förstå att jag faktiskt har varit i Rom... Jag har hört att det är mångas drömresa, att åka just till Rom. Kanske är det därför som jag har svårt att förstå..?
Hur som helst, så vill jag tillbaka. Igen o igen o igen..

När jag gick hotell- och restauranglinjen i gymnasiet så var klassen iväg till en liten by i Italien som låg en bit utanför Florens. Där arbetade vi 2 veckor på en vingård och hade det helt underbart roligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bella Italia - underbara bilder.
//Marjo