08 maj 2010

Gårdagens bakning i bilder.

Choklad och annat nödvändigt till gårdagens bakning. :)

Här är min lilla baklåda där jag förvarar nästan allt som har med bakning att göra. Sen gömmer jag den på ett finurligt ställe (i skåpet med bakformar,han tittar ändå aldrig där,hihi.) så chokladen mm får vara ifred från sambon... ;)
Botten till LCHF-biskvierna är klara.

ÄKTA VANILJSTÅNG är det bästa som finns. Det blir så fina prickar och smaken är,mmmmm... Här är den halvfärdiga chokladkrämen som ska vara på biskvierna. Jag valde dock att ha i mörk choklad istället för vit choklad i krämen. Funkade bra det med. :)

TADAAAA! Färdiga biskvier. Väldigt mäktiga må jag säga. Fick knappt i mig en...

Kladdkaka med jordnötter till sambon. Han blev NÖJD! :)

Mmmmmm....
Han ville hellre ha mjölkchoklad blandat med jordnötterna istället för mörk. Och det var väl bäst att han fick det då... ;)

2 kommentarer:

Elin sa...

Sluta lägga upp massa såna här bilder i din blogg Malin!
Jag blir ju så himla sugen att jag nästan är döende nu ;)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Du är så duktigt. Allt ser så supergott ut. Synd att man är allergisk mot det mesta i det goda :( Trevlig helg. KRAM