09 maj 2010

Ändrat och klart!

Hade roligt(!?) med Photoshop på förmiddagen och nu är head-bilden klar..namnet på bloggen är även utbytt från "Om allt och inget..." till (M)alla kan baka! Ganska fyndigt va?! ;) Hoppas ni som läser ska trivas med "nya" bloggen och jag hoppas kunna skriva och förmedla bilder/recept så ofta jag bara kan.
Har "jobbat" lite på eftermiddagen... Jag tog med mig Jessika (som jag är ledsagare åt) ut på lite grillning i karlslund. Det blev nåt så enkelt som korv och till efterrätt grillade bananer med choklad. Ni vet bananer som man skär ett snitt i och lägger i sin favoritchoklad och lindar sedan in den i folie och låter sedan ligga på grillen till de blir varma och chokladen har smält. MUMS vad gott det är! :)
Jag kom då att tänka på nåt annat som kan vara gott...Jordgubbar och lite vit choklad, vik ihop med lite folie (på samma sätt som med bananerna) och några minuter på grillen. Himmel vad gott! :D
Må gott!
KRAM!

Inga kommentarer: