25 augusti 2009

Hösten på intåg...

Ja nu är det verkligen höst i luften och det är så härligt! Hösten är nog min favoritårstid,med alla färger på löven och den höga,småkyliga luften som blir då. Många kort kommer nog att tas när träden blir som mest färgglada,HÄRLIGT!
Ja den här veckan har hittills ägnats åt att köpa in varor och fixa med butiken och resten av veckan kommer att fortsätta ägnas åt det. Det är både roligt och nervöst. Men som jag sagt tidigare så kommer det nog att ge sig bara man kommit in i det hela. Kommer nog inte att ha ett jättestort sortiment i början,utan börjar smått och ser vad folk vill ha istället. :) Senare i veckan kommer jag att köpa in blommor som sedan ska bli lite planteringar till "invigningen". Mor och far kommer in i helgen för att hjälpa till med ditten och datten,kommer behövas!
Känns som om jag bara pratar massa gojja nu,är trött efter alla intryck och info man får om allt som ska vara...det får bli sängen snart helt enkelt! =)
På återskrivande!
Kram å natti!

4 kommentarer:

Elin sa...

När är invigningen då? =)

E-line sa...

Ja precis, när?? Hur gör du med reklam? Jag har ju gått media och kanske har nått tips, om du behöver..?

Malin sa...

FÖRHOPPNINGSVIS den 2 september... ska ha öppet ons,tors,fre 12-19 och lördag 10-15... Men nästan alla kottar är ju på formexmässan så jag kommer tyvär inte att ha alla saker som jag önskar hemma just då...men man är ju alltid välkommen tillbaka fler gånger. ;)
Reklamen är redan klar,men tack ändå Eline! =) Kanske ber om hjälp en annan gång! =)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

åh... detta är så spännande :) lycka till med allt inför invigningen :) KRAM