01 juli 2009

Det bidde inget regn...

Jag hade ju hoppats på en rejäl åskskur idag,men det kom bara några droppar. Temperaturen sjönk dock någon grad och bara det är jag glad för. :)
Blev en liten kvällspromenad då vi var hundvakt några timmar. Vi gick efter ån och såg något väldigt gulligt, en andmamma med två små söta dunbollar efter sig. Det finns allt lite djurliv här i stan också. Har sett väldigt många igelkottar här inne på innergården och det är något som jag ALDRIG sett förr,inte ens i dom lövigaste lövhögarna hemma i Hällefors.

Jag såg på dokumentärprogrammet om Michael Jackson nu ikväll och jag kan säga att många frågetecken rätades ut för min del,men det kommer nog alltid att finnas frågetecken kvar runt the King of pop. Men att Justin Timberlake ska vara "den nye" Michael Jackson, DET kan jag definitivt INTE hålla med om.

Nej mina vänner,det får vara allt för idag. Imorgon är en ny dag och då fortsätter äventyret,om än bara en liten bit.

Denna söta lilla krabat får avsluta mitt inlägg,onsdag den 1 juli 2009.

Inga kommentarer: