02 juli 2009

Sneak-a-peak...

Några vet ju att jag har något på gång och tänkte ge ett litet sneek-a-peak in i lokalen... Dessa bilder är dock tagna i tisdags innan vi fått ut allt som skulle ut. Glömde ta bilder idag,typiskt. Nu är iaf allt ute och några saker ska fixas innan man kan börja göra iordning PÅ RIKTIGT!! Jag är spänd och förväntansfull över vad som komma skall,det är trots allt ett stort steg. Mycket kommer nog att vara tufft,men skam den som ger sig. Dessutom är det ju segt virke i Hälleförsere!! ;)
Ingången.

Utsikt mot riksvägen. Alldeles utanför fönstret går en grusväg.


Ett av mina "Måla-hos-Annika-projekt".
En enkel, brun bokhylla som målats antikvit.

Min blivande försäljningshörna. Målar-projekt nr 2: Vanlig byrå som får agera kassadisk i början. Framsidan hoppas jag kunna måla med gaffeltavelfärg,så att man kan skriva saker på den.


Ja,det var en liten titt på vart jag kommer befinna mig inom en snar framtid! =)

TACK Annika för att jag fått vara ute hos er för att fixa och dona med grejer.
Ha en fortsatt fin kväll! :)

4 kommentarer:

Carro Bergvall sa...

Hej Mallan;)

Hur är det?Här är det toppen;) Hoppas på att få träffa dej snart igen...miss u!!Hade såå super kul sist!!!
Vad är det för projekt du har på g???Ska du bli egen företagare mån tro...skickar dej i vilket fall en lycka till KRAAAM...*ler nyfiket*

Ha det bäst!!

Kramar Carro m. familj

Carolina sa...

OJ. Det låter häftigt :)

E-line sa...

Tjusigt! Det kommer ju bli kanoners :) Tycker mig känna igen det bruna skåpet på Bild1. Gör jag det? Är det massa små lådor fram på det?

Sanna sa...

någon som har starta eget planer?? :)