04 juli 2009

Sakletardag och åskväder.

Har idag varit runt till Noras alla loppisar för att leta inredning till mitt lilla projekt. Det ska gå i lite mer gammeldags stuk, och jag hittade några gamla flaskor,både med och utan kagge. Jag älskar såna och mamma hade tydligen några hemma i källaren efter morfar,vilken tur jag har! Så om någon har nån gammeldags sak hemma ni vill bli av med,hör med mig först innan ni slänger. Det är även Nora-dagarna nu så stan vimlade av folk. Härligt!
Efter min sakletar-stund så åkte vi till Rangeltorp för en fika. HJÄLP vilket oväder det blev. Jag har aldrig varit rädd för åskan,men när det idag blixtrade samtidigt som JORDENS KRAFTIGASTE SMÄLL kom,då slog t.o.m MITT hjärta några extra gånger. Den slog ner inte alls långt ifrån altanen där vi satt,och efter det kom haglet,stora som golfbollar.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Malin