09 januari 2012

En ny start...

Jag och sambon har länge pratat om att vi ska ta oss i kragen och få bort några extrakilon som vi båda går och bär på. Sagt och gjort, den 2 januari började vi vårat nya liv så som många andra. Inga sötsaker och nyttig mat,det borde göra susen! Men då kommer vi till det här med bakningen.. Jag älskar ju att baka och vet inte om jag klarar av att hålla mig ifrån det.. Så nu efterlyser jag NYTTIGA bakrecept, utan en massa onödigt socker och vitt mjöl. Frukter, nötter och bär kan man väl göra mycket på? Eller? Ni som läser min blogg får GÄRNA tipsa om saker man kan unna sig när man "bantar"! Måste även tillägga att vi EN dag i månaden får unna oss lite sötsaker, annars skulle nog inte nån av oss kunna härda ut denna process.. ;)


Om nån behöver bakhjälp så tar jag gärna emot beställningar... :D


Tack o hej!

Inga kommentarer: