06 januari 2010

Bloggtorka!

Jag har,liksom många andra just nu tydligen,bloggtorka... Jag vill ju skriva massor men kommer ju inte på något intressant just nu. Blir nog kanske bättre när jag börjar kursen på Kvinnersta den 12 januari. En 2 månader lång blomsterbinderikurs och Jenny som jag lärde känna via kursen jag gick på Kvinnersta -08 ska göra mig sällskap. Ska bli fantastiskt roligt!
Lägger ut några bilder istället,återkommer med text en annan dag.
Dessa skönheter fick vi besök av på självaste julafton, som vi tillbringade i Hällefors.
På nyår hamnade vi hos denna lille kille och hans föräldrar plus vänner till dom. Hade det jättetrevligt med spel och good mat.
Efter ett tag var det lite grabbhäng vid diskmaskinen. Alla var var välkomna,stora som små. ;)

Ja,slutet gott,allting gott.
Även så denna efterrätt med kladdkakebotten och vit chokladtryffeltäcke. Mums! Den gick hem hos alla,roligt!!

2 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh, vad roligt med kurs :) Hoppas den blir bra. Fina bilder du har tagit och så mycket snö :) härligt. Trevlig helg. Kram Johanna

Natasa sa...

Åh vilka härliga bilder från Jul och Nyår! Och vilken tårta! Min mamma bad mig fråga dig, gjorde du den själv eller köpte du den? =) Nästa år ska vi också ha en sådan.

Och vilken söt liten krabat som hjälper till att diska! =) En stor kram till honom från mig!