17 augusti 2009

Mycket har hänt!

Mycket har hänt på en vecka... Det har fixats i lokalen,pappren blev inskickade,reklam har knåpats ihop och det har ordnats inför Micaélas och Lars bröllop. I fredags var det bröllopsdukning för hela slanten,som tog nästan hela dagen. Lördagens förmiddag spenderades med att göra iordning Mics brudbukket. Även en tärnbukett,2 corsage-blommor och en "kyrkbukett" kom till. SÅÅÅ fantastiskt roligt att få äran att göra detta. Nog för att det var en ganska enkel bukett,men ändå. En STOOR ära för mig iaf! =D
Eftermiddagen kom och det var dags för bröllopet! Så fint! Lars var så rörd så papper fick hämtas åt honom. ;-)

Som sagt så skickades pappren in till skatteverket förra veckan,och idag kom beskedet! Jag är nu egen företagare. Min butik kan snart öppnas! GLAD och NERVÖS så jag tror jag spricker! Men det ska nog gå bra! Men hjälp av alla snälla och goa runtomkring mig som hjälper mig så mycket,så tror jag detta löser sig!

En liten uppdatering blev det nu iaf. Tänkte bjuda på några bilder från bröllopet mellan två av de mest snälla,omtänksammaste och underbaraste människor jag känner.

Micaéla och Lars
15/8 2009


...och jag tycker det är så förbaskat synd att ni bor ända borta i Norrköping!

Nåväl,nångång inser ni nog att det är bättre här i Örebro... ;-)

3 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh, egen företagare. Det låter spännande. Var är det för butik du ska öppna? :) KRAM

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vad skoj. Precis en sådan buktik har jag alltid drömt om... en dag kanske jag öppnar det... men jag är inte redo än, och jag tror inte världen är redo för mig heller...haha. Jag är minsann lite avunsjuk :) Jag hoppas att din butik blir en stor succé. Har du hittat någon bra lokal? kram Johanna

E-line sa...

Åh vad roligt! Säg till om du behöver nån hjälp. Jag finns nära :)