04 mars 2010

Nu är det slut...

...på eländet höll jag på att säga,men det menar jag absolut INTE! 2 av de mest roliga månaderna i mitt liv är nu till ända... Det har varit fantastiskt kul att hålla på med blommor dagarna i ända. Nu får vi se vart det bär hän. I dagarna två har vi nu iordningställt VÅRLÖKSUTSTÄLLNINGEN i Stadsträdgårdens växthus och på lördag är det officiell "invigning" utav årets upplaga. Måste väl få skryta lite och säga att det blev HUR SNYGGT SOM HELST! Ni som har möjlighet att besöka det borde göra det! För er som inte kan det så kommer jag lägga ut lite bilder här sen...
Utav bara farten så fortsatte jag plantera lite när jag nu kom hem. Rensade en chilifrukt och satte fröna i en äggkartong. Man tager vad man haver. ;) Nu håller jag tummarna! Och så fort snön har förvunnit så är det jag som åker ut till Annis och gräver mig en grop och planterar kryddor. Så snälla snön,FÖRSVINN!!!!
Imorrn är det fredag och då vankas lite jobb igen. Lunch på Pacos står på schemat och det ska bli hur nice som helst. Efteråt blir det lite trevlig (fönster)shopping.
Må så gott i (vår)solen!

Inga kommentarer: