08 december 2009

Nedräkning...

Bara 16 dagar kvar till julafton... och idag ska det julpysslas igen. Denna gång i Nora hemma hos Cristina. Ischoklad i olika smaker ska tillverkas,och såna där fina kristyrhängen med bokmärke...blev så himla sugen på att göra såna då jag hittade superfina bokmärken på julmarknaden i söndags.
En rundtur på stan ska också hinnas med idag. Längesen jag var i Nora så det ska bli kul och se alla mysiga butiker igen. =)
Kort inlägg,men så får det bli.
Ha en fin dag!
Kram Malin

2 kommentarer:

Anonym sa...

hi hi ja han e lite lik jamie oliver idol.Calle... En riktig pärla dock =) Men det är jamie också...
OJ ska du stänga? INTE BRA för jag måste hinna ut till dig innan.
Minns du att jag köpte ett litet får? Det gav vi till Mattias syster, och Mattias har tjatat om det sedan det köptes...

Vilka tider har du innan jul? Jag slutar jobba på torsdag & mamma o pappa kommer lördag, visst är det öppet då??? För de var supernyfikna =) // Johanna W

Anonym sa...

Jag tycke du gör helt rätt... Känns det inte rätt så är det så och då är det bättre att sattsa på något annat, men då har du i alla fall testat och vet det eller hur?! =) Kanoners då ska jag försöka svänga förbi fredag eller lördag så jag får med mig Mattias en sväng i alla fall =) // Johanna W