29 december 2009

Mitt 2009,en sammanfattning...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?:
Jag öppnade en egen butik.
2. Höll du några av dina nyårslöften?:
Gav aldrig något nyårslöfte förra året.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?:
Ja,flera utav dom. =)
4. Dog någon som stod dig nära?:
Nej.
5. Vilka länder besökte du?:
Inte ett enda...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?:
Ordentlig inkomst...typ..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Får man välja fler? I så fall den 13 mars då jag blev "faster" åt älskade Emil och 8 mars då jag blev "Tant Malin" åt sötaste Julia och Alicia...
8. Vad var din största framgång 2009?:
Hmmm...framgång...???
9. Största misstaget?:
Misstag och misstag...nej,jag gjorde nog inget misstag förra året..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?:
Magsjuka på sin höjd..
11. Bästa köpet?
Min Canon Eos 1000D.
12. Vad spenderade du mest pengar på?:
Kameran..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?:
Återigen-Emil,Julia och Alicias födelse.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Ingen särskild...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?:
Hmmm...svår fråga..
17. Vad önskar du att du gjort mindre?:
Ätit sött och gott ...
18. Hur tillbringar du julen?:
Med nära & kära.
19. Blev du kär i år?:
Nepp...det var 6 år sen jag blev det... ;)
20. Favoritprogram på TV?:
Inget som jag direkt kan komma på.
21. Bästa boken du läste i år?:
Har inte läst någon bok i år...
22. Största musikaliska upptäckten?:
???
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?:
Min kamera! =D Eller ja,pengar som jag kunde köpa den för rättare sagt.
25. Något du önskade dig men inte fick?:
Nöjde mig alldeles utmärkt med kameran.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?:
Jag hade kalaset hemma i Hällefors för första gången sedan jag flyttade hemifrån för nästan 7 år sen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?:
Jagar ju ständigt den där efterlängtade Lottovinsten,så det skulle ha varit den...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?:
Samma som vanligt..det jag trivs i.
29. Vad fick dig att må bra?:
Att jag fått en fantastisk vän som jag kan prata om allt med!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?:
Mikael Persbrandt,vem annars??? ;)
31.Vem saknar du?:
Alla de man inte har nära sig...
32. De bästa nya människorna du träffade?
Natasa och Mervi!

1 kommentar:

Natasa sa...

Gott Nytt År och God Fortsättning vännen!

Jag har precis fått lite tid över och tänkte genast besöka din fina blogg!

Jag tyckte bäst om fråga 32! Hehehe... =)

Många kramisar!