11 september 2009

Behöver tips!

Älsklingen och jag firar 6 år ihop den sista september och vill hitta på nåt skojigt då,eller rättare sagt helgen efter det datumet. Vi har tänkt bo på hotel i Karlstad,men det känns inte helt 100 att göra bara det. Så om det är nån som har nåt tips om vad man kan göra då så tas det glatt emot! =) Får inte kosta alltför mycket då man numer är egen företagare och inte har det alltför fett. =)
Nu ska jag fortsätta njuta denna fredagskväll med en liten grogg i soffan med min älskade.
Imorgon blir det jobb igen,härligt!
Kram Kram

3 kommentarer:

Carro Bergvall sa...

Försökte skicka kommentar på tant lila´s bod bloggen..men det gick inte såå jag skriver här istället;)
Ser super mysssigt ut i Tant lila´s bod Malla;) Kommer och hälsar på och shoppar nästa lördag(19/9)*ler*
Läääängtar!!!

Puss och Kram till deej

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Kan ni inte göra en trevlig spabehandling tillsammans? :) KRAM

E-line sa...

Vad lustigt. Vi firar 8 år den 1:a okt. Har precis bokat hotellweekend i v-ås, men vi var i Karlstad förra året tror jag. =)