29 maj 2009

Fredag igen...

Ja då var det återigen fredag. Och solen den skiner som aldrig förr. Skulle ju kunna bli ända upp till 30 grader varmt på sina håll i helgen. Har precis tagit en cykeltur upp till stan för att byta ett par örhängen jag fick av Linus igår. Den där "fästpluppen" på örhänget gick i 3 delar varav en nog försvann för all framtid någonstans i vardagsrummet. Men det var inga problem att byta som tur var. Fina enkla örhängen som man kan ha till vardags med sten i min favoritfärg.

Söta,inte sant?
Helgen blir händelserik. Imorgon blir det en tur till Marieberg och efter det bär det av mot karlskogahållet och till ett par kompisar till Linus syster,där det återigen är dags för Linus att koppla lite el.
Söndagen kommer spenderas hos mamma i Hällefors såklart, och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska ge henne.
Har någon något tips vad man kan ge sin mor på mors dag (speciellt till en mor som har allt och inget vill ha)? ;)
Kram till er!

3 kommentarer:

E-line sa...

Jag har redan skickat min morsdag present till mor, hon fick den idag och tog genast på sig den till sina sommarkläder. En vristlänk!

Unknown sa...

ÅÅhh vilka fina örhängen! Önskar att även en annan kunde få smycken någon gång....hände för 5 år sedan sen bidde det inge mer.....hoppas du/ni får en bra helg! KRAM:)

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh vilka fina örhängen, alldeles lagom bling blinginga.... kram