31 augusti 2008

Dagen efter dagen före...

Ja så var Kräftskivan över och den var riktigt skojig! Goda kräftor och gott hembakat bröd åts i massor. Malibuflaskan var tom på bara några timmar och när det var dags att åka hem skjutsade vi hem ett par kompisar till Eline och därefter begav vi oss till MacDonken å köpte glass å GUD vad gott det var! ;) På vägen hem såg vi en igelkott som tyvär lämnat detta jordeliv. Tyckte så synd om den... Hemma på parkeringen såg vi ytterligare en igelkott,denna var dock vid liv. =) Väl hemma så tog jag en dusch å borstade tänderna och somnade sedan på soffan. Vaknade igen vid 2 och gick sedan och borstade tänderna,IGEN! Linus frågade varför jag borstade tänderna igen.-Vaddå igen frågade jag? -Ja du borstade ju tänderna innan du la dig i soffan. Jaja,de blev välborstade iaf. ;)
Nedan kommer ett par bilder på presenter jag fått av moster. Blev så himla glad för "skålen" då jag länge gått och tittat å trånat efter den. ;)

Inga kommentarer: