19 april 2010

Mobilbilder...

Bullfest!
Kaffe och choklad på balkongen...mmmm marabou...

Smulan har fått ett eget utsiktstorn.

Vilar i badkaret.

Balansakt!

Helst ska det vara så trångt som möjligt...

Ligger och lipar åt matte.

Vilar en stund med leksaksmusen som sitter fast i klon.

Schysst utsikt!

Festisnisse! :D

Som sagt,helst så trångt som möjligt...

En annorlunda gå-bort-present.

När det snöade som värst här blev halva sovrumsfönstret täckt av snö.

Kalljästa frukostfrallor! Görs på kvällen innan,sen skjuts in i ugnen på morgonen. Mums!

Lilla skrutten Emil tog tag i min hand när han skulle somna...såååå mysigt!

GO OCH GL´A,KEXCHOKL´A!

Här hemma har vi nu en förstagångslöperska...hon jamar och lever rövare och ingenting är bra. Men på måndag är det dags för att gå till farbror doktorn med henne. För varken hon eller vi mår bra av att hon löper. Och piller vill jag inte stoppa i henne,för man vet aldrig vad hon kan få för skit utav det... Just nu är det iallafall lugnt,hon ligger under fotöljen i vanlig ordning.
Nej,nu ska jag ta min cykel och åka till Cityakademin för att lämna in min ansökan till komvux innan regnet kommer...
Ha det bra!

2 kommentarer:

E-line sa...

Vilken go kisse. Hon gör sig på bild! =) Vad vill du läsa på komvux, fröken massa bollar i luften??

Carolina sa...

Oj vad HON ser ut att ha vuxit!? :)
Lite trött än märker jag!