09 mars 2008

Slutet på denna helg...

Ja så var det redan söndag.. Igår var jag på Må Bättre-mässa på Conventum med mor. Blev lite besviken när det inte alls var så stort som jag hade trott att det skulle vara. Gick runt allt på typ ½ timme. Jaja,så kan det vara. Fick iaf med mig SVINDYR 60%-ig choklad med smak av citroncrisp,björnbäsrscrisp och kaffecrisp... Det får bli bjudchoklad. Inget man sitter å mumsar i sig en hel direkt. ;) På kvällen blev det tacopaj a´la Viktklubb och Melodifestival. Ha ha snopet att inte ANDROLA gick vidare,inte minst för dom själva. Men jag är nöjd med det. Nordman gick vidare å det är jag glad för. =) Blev även en Beck-film igår,Flickan i jordkällaren,där vi upptäckte att Björn Gustafsson hade en liiiten biroll.. haha
Meningen var att det skulle bli en cykeltur idag men det BLÅSER å REGNAR så nej tack,tyvär... Får ta fler nästa vecka istället. Då öppnar de även upp 50 meters-bassängen på Gustavsvik igen efter alla tävlingar de haft där ett tag. Var lite segt att simma 25 meters-bitar hela tiden. Det blev så många vändor då.
Imorrn börjar skolan å jag är nervös... =)
Puss å hej så länge!

Inga kommentarer: